Lite ändringar

Känns konstigt att jag ska jobba i morgon. Jag har vant mig vid att vara ledig på måndagar. Men en arbetskamrat som skulle ha jobbat i morgon hade annat hon var tvungen att göra så de frågade om jag kunde byta dag. Tja sure, jag hade inget inplanerat ändå oså slipper vi boka in en vikarie. Så då blir jag ledig på fredag istället. Snacka om att krocka med min fika. Denna veckan är det lixom jag som ska ha med (skrev emd först me dem ska jag inte ha med till jobbet så vitt jag vet) fredagsfika till jobbet. Så det får bli torsdagsfika istället. Så denna helgen blev kortare för mig än vanligt. Men då blir nästa helg destå längre eftersom jag nästa vecka gör som vanligt och är ledig på måndagen.

Har bokat in värsta träningen i morgon. Dubbelt än vad jag är van vid. Jag utmanar mig själv. Får se hur död jag är när jag kommer hem. Så i morgon hinner jag typ bara med att jobba, hem o äta middag, iväg på träning och sen hem o sova. Klockan kommer inte vara för sen när jag kommer hem men som sagt, vem vet hur död jag är ;)

Ni som läser min blogg o även kollar på mellon vet att inget gick som jag ville i går.
Men man kan inte få allt. Jag har redan min favo låt i finalen + 2 andra låtar jag verkligen gillar.
Eric Saade, Brolle och Danny. Men visst hade det varit extra kul om Jenny Silver oxå hade hamnat i finalen.
På lördag blir det spännande. Ska jag för en gångs skull få som jag vill. Helst vill jag att Eric vinner men skulle Brolle eller Danny vinna så är det helt okej oxå :) Sen finns det såklart några låtar som jag kan tänka *aja den duger väll* om den vinner. Och sen såklart den tanken jag ofta har haft *jaha nu är det kört för sverige*
När jag har tänkt den sista meningen så har jag haft rätt oxå, tyvärr. Låta mig vara jury kanske ;) Skulle vara kul o se hur bra man vet hur det ska bli he he.
Tycker det kan bli lördag nu. Ja jag är ett schlager freak så stäm mig då ;)
Schlagerbar vore ett ställe för mig. Gärna ha me nån som gillar dansa loss oså står vi där och vickar våra rövar till schlagers. Vore toppen.

Jobb i morgon ja. Bäst jag drar mig till sängen. Lär ta en stund att somna eftersom jag lånat böcker av min mamma o jag är väldigt fast i boken "Allt för min syster" just nu.
Så jävla sugen på bacon oxå. Hör hur den ligger i mitt kylskåp pch skriker på mig "ääääät mig, äääät mig Maria. Ta fram och stek mig". Jag försöker att inte höra dem. Ska inte, ska inte. Baconet slår på kylskåpsdörren, de vill komma ut. De vill hoppa upp i min stekpanna. Näe nu tar jag mig ett glas vatten och går till sängs innan jag blir mer galen om det nu är möjligt.
Suzz
2011-03-06 @ 23:11:55

Jag upptäckte faktiskt i Mellon igår att jag älskade den där powerballaden, vem det var som sjöng har jag ingen aning om :p Typiskt mig :)

Men i alla fall så fattar jag inte varför inte svenskarna kan ta med en riktig ballad någon gång ! Man både ryser och gråter - kan det bli bättre - ?

Maria Bredin
2011-03-06 @ 23:20:59
URL: http://mariachen.blogg.se/

Suzz: Hur tänkte du nu? Till eurovision elelr till mello finalen? för i mellofinalen hade vi en kanon ballad för nått år sedan. Emty room :)

Ingrid
2011-03-07 @ 08:16:06
URL: http://p0llys.blogg.se/

haha bacon är läskigt gott, så jag förstår att du blev sugen! Hoppas det går bra på jobbet idag! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0