Fett fett fett

Ge mig fett. Ge mig en fet pizza. Ja jag är sugen ;) det finns ju sånna perioder. Så för tillfället så klättrar jag på väggarna. För jag införskaffar ingen pizza. Ska hälla i mig lite smaksatt vatten nu och hoppas på att jag kan dämpa suget lite i allafall.

Det första jag fick göra i morse när jag kom till jobbet var typ att laga en dörr. När jag skulle gå in genom personalingången märkte jag att hela handtaget var löst. Skruvarna var på väg att ramla ut osv. Hur kan nån ha missat det? Jag nämnde det för en arbetskamrat som bad mig kolla om vaktmäsataren var kvar. Det var han inte. Då fråga hon om jag kunde. Visst kunde jag det. Hämtade skruvmejsel och satte igång. Ibland är jag händig. Har hänt att jag legat under nått av borden på jobbet och lagat bordsben oxå.

Var lite varmt idag. Skönt :) Ungarna gillade det oxå för då blir det blött och ju mer blött destå bättre för då blir det vattenpölar. Och säger man till ett barn *var försiktig nu för du har inga galonisar* så tar det bara 5 min så sitter barnet i vattenpölen. Efter en stund var det nästan bråk om en vattenpöl. Inte många byxor var torra. Då tittade jag på en arbetskamrat och sa "tur att jag går hem innan ungarna ska in".
Själv var jag den skitigaste/blötaste ungen på hela gården när jag far liten ;)

Nu ska jag häla i mig vattnet



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0