Teleskräck

Är det nått jag har problem med så är det att ringa okända personer. Att de ringer mig är dock inga problem. Har nu försökt ringa i flera tim men har inte ens lyft luren. Lyckat va ;) men jag vet att jag måste och jag svär åt mig själv att jag inte ringt redan så jag har det gjort. Sen måste jag ner på stan med lite papper och försöka få rätsida på det. Den röda finnen i nyllet känns plötsligt minimal om man gämför den me detta ;)
Nej nu måste jag ringa, så är det bara
Tiia
2011-06-27 @ 12:47:42
URL: http://hush.blogg.se/

Jag har samma problem. Nar jag soker pa natet efter jobb sa soker jag bara till dom som man kan maila till. Fast dom ganger jag har ringt sa inser man att det inte alls ar sa farligt som man tror.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0