Morning

God morgon folket. Gäääääsp.

Nu är Linn på väg till Turkland (och Hummern har nyss kommit hem därifrån typ). Jag har blivit lite bortskämd med att hon ringer så det är lite tomt nu :P
I flera dagar nu så har min mobil börjat skrika och hennes bild syns. Så hon har piggat upp mina tråkiga dagar :)

Ännu en natt då jag sovit dåligt. Jag som hade tänkt städa idag. Hur jag nu ska orka det.
Jag sover ju men drömmer så mycket konstigt.

Ilandproblem, jag har ingen bok att läsa. Har läst alla nu och är inte sugen på nån av dem jag har. Jag som hade tänkt ta ögondroppar, fixa nått att äta (har inte ätit frukost än) och läsa lite och hoppas på att jag piggnar till. Hmmmm. Får krypa in i bokhyllorna och kolla runt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0