Själv?

Vad tusan. jag är den ende som har bokat vattengympa idag. Igår var vi i allafall 2 men den andre har tydligen bokat av. Och de har inte hört av sig att passet är avbokat heller. Ska jag stå där helt själv o ha vattengympa eller? Vare sig de ringer och bokar av eller ej så ska jag ändå dit. Känner för att träna.

Jag e glad att du ringde i morse. Hoppas du inte har dåligt samvete för att du väkte mig. Jag sa ju att du kunde ringa. Kvittar vilken tid på dygnet. Jag finns här för dig.
joanna
2011-07-07 @ 20:31:47
URL: http://domkallarmighannes.com

Svar: kul att du ville vara med i min bloggtävling!

Tävlingen är nu avslutad och vinnaren utsedd så går in och kolla om det var just du som vann och om inte så passa på att anmäla dig till någon av de andra tävlingarna som pågår just nu:)

Ett tips är att följa mig på bloglovin för har regelbundet nya tävlingar och då ser du direkt om någon som passar just dig kommer upp:)

kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0