Stoppad av polisen

I morse när jag kom till busshållsplatsen så stod det en hel del folk där. Är van vid att det är 1 eller högst 2 som står där. Då kommer en av männen fram till mig och säger *ursäkta*
Då drar han fram sin plånbok eller vad man kallar det. På ena sidan sitter hans legg och den andra sidan en polisbricka. Han ville se mitt busskort. Han vänder på det och kollar siffrorna. Tror han blev besviken. det handlade tydligen om våldtäcksförsöket som hände i mitt område förra veckan. 3 killar som gav sig på en tjej vid 19 tiden bland affär och hus.

Inte varje morgon man får en polisbricka uppkörd i ansiktet
Mikkis
2011-01-25 @ 23:12:51
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Oj där ser man ja hade fått som mina "synder" rasslande framför ögonen hahaha

Tiia
2011-01-26 @ 17:55:14
URL: http://hush.blogg.se/

Brottsling Maria i farten :-P. Men varfor ville dom se ditt busskort? Vad misstankte dom? Att du kanske hade skickat killarna pa tjejen eller vad?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0