Fame factory favoriter

Fame factory gick i 4 säsonger. Första säsongen tittade jag bara på nått avsnitt. Vilket jag ångrar. Men jag vet ju varför. Dock kollade jag på finalen. Jag hittade 2 st jag gillade. Patrik Rasmussen och Mathias Holmgren. Den jag hejade mest på var Mathias. Båda 2 kom dock till final. Säsong 2 kollade jag dock på och där fick jag en favo direkt i Johan Thorsell som senare blev Mathias make. Dock håller de på att gå skilda vägar just nu. Johan åkte ut precis innan finalen :(
Följde även säsong 3 där jag fick Johan Östberg som favorit. Nu i efterhand undrar jag hur jag kunde missa Andreas Wistrand. Andreas är en kille jag lyssnar mycket på nu. Säsong 4 följde jag inte alls.

Här kommer videos på mina 3 favoriter för att friska upp era minnen :)


Säsong 1


Säsong 2



Säsong 3
Therese :)
2011-01-20 @ 01:30:19

I Bingolotto i Söndags var Mathias, Dajana och Anders Fernette med som gäster. Såg du inte det så missade du verkligen nåt.. Alla sjöng varsin låt. Och jag har inspelat alla veckofinaler som Andreas var med i han var grymt snygg ska du veta ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0