Melodifestivalen, del 2

Göteborg. Många sa att denna vecka var sämre än vecka 1. Jag går emot srömmen. Jag tycker att vecka 2 var bättre. Jag älskar Barbie videon som visades i början. Marie och Rickard bjuder verkligen på sig själva.

Men artisterna ja



Min stora favorit var Brolle och som 2a Sanna. Det roliga e ju att förtsa veckan hade jag Danny som 2a och han gick direkt till final. Denna gången hade jag Sanna som 2a och hon gick direkt till final ha ha :P
Brolle blev den andre att gå till final så jag är mycket nöjd

Jag fortsätter att ogilla akten där snubben gör om en artist. Jag har inget emot att en artist kommer och gör ett nummer men låt mig slippa den där snubben. Aja bara att byta kanal medans han är.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0