Det var på tiden (Parfym)

Det var på tiden att jag hittade en parfym som passar mig. Det roliga är att det blev 2 olika. Ena stunden finns det ingen parfym som passar på mig och sen dyker det upp 2 st ungefär samtidigt. Jag har länge haft en parfym som jag tycker luktar gott men på min kropp passar den inte riktigt. Däremot passar den säkert kanon på nån annan. Så för några veckor sedan så stod jag och testade parfymer på cinderella båten. Linn hade föreslagit Britneys parfymer. En funkade inte alls på mig. Däremot fanns det en som luktade jätte gott på mig. Så den har jag nu i min ägo. Sen nån vecka senare så åkte vi båt igen och Hummern hade med några paket till mig. I ett av det var en parfym. Jag testade den och till min häpnad så passade den på mig. Den jag fick av Hummern passar både till vardags och till fest. Britneys känns mer som fest. Känns bra att ha två att variera sig med. Jag rekomenderar dem. Så får ni chansen så spruta på er lite på nån affär och kolla om de passar er.

Parfymerna heter
  • Sporty & pink
  • Briney Spears - Fantasy

 

Sanna
2011-02-21 @ 18:58:55
URL: http://sannanaz.blogg.se/

Svar på mitt inlägg: Det är en bra kamera, lätt att skriva med, lätt att hitta i menyerna och den är snabb!

Mikkis
2011-02-22 @ 19:33:30
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

sv: Haha kanake de men ja va trött mest, knappt sovit, kört 2 timmar i bilen hem, hungrig o stressad då ja hade 45 min på mej o fixa iordning mej o åka 15 min till festen.

Tiia
2011-02-23 @ 13:55:06
URL: http://hush.blogg.se/

Det ar alltid bast (har jag last iaf :-)) att valja en parfym efter sin personlighet men jag har nog aldrig gjort det. Jag koper bara parfymer som jag helt enkelt tycker luktar gott men jag kanske borde testa personlihets grejen?

Fast just nu anvander jag inte parfym precis (sa jakla dyra), istallet anvander jag doftande bodylotions eller bodysprays (som ar som en parfymer) for att lukta gott.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0