Robin vidare

Efter att Molly åkt ut från idol så blev det en självklarhet att jag började heja på Robin. hade ju velat ha han och Molly i final. jag fick i allafall en dit för i går gick Robin vidare till finalen i globen nästa vecka. Han fick (tyvärr) med sig Amanda men huvudsaken att han gick dit. Hade Moa gått vidare så hade hon me säkerhet fått göra sin egna låt och man vet ju hur älskad hon är för den. Hon lär ju få släppa den nu. Jag gillar den. En av de få låtar jag tycker att Moa gjort bra.

Det har varit starka tjejer i år och killarna har ramlat bort en efter en. Bara Robin har hålligt sig fast

'

Här har vi en yngre Robin när han var med i bandet Whats up. Ni känner igen killen i rött va? Yepp Eric Saade

 

Robin i nutid




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0