Hm inte mycket

Det har kommit lite snö idag så att det har döljt det lilla gräs som tagit sig fram i den snö som låg. Men det snöade inte så mycket. Ja jag vet att jag avskyr snö men i december tycker jag att det ska vara snö. Sen är det roligt att se barnens glädje på jobbet när de åker ner för backen. Sen att jag brukar åka oxå är ju en annan 5a ;)

Håller på och mixtrar med min framtid just nu o känner att jag borde ta en paus men samtidigt vill jag inte det fören jag är klar men det är dock en bit kvar men det ska bli klart idag har jag bestämt. Så kan jag slappna av lite sen. Eller beror på hur man ser på saken.

Satt och snackade med Cissi om detta i går och jag lyckades tydligen inspirera henne :P

Jag skulle behöva handla lite. Kanske ska se det som en paus. Kommer ut och få lite luft



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0