Träningsvärk från helvetet

I måndags var det dags att sätta igång med träningen igen. Semestern är slut så nu är det nya tag. Bara det att tant Maria fick för sig att ha extra tyngder i vissa låtar. Jag kämpade som en idiot och jag kände hur svetten rann av mig. Vad fan håller jag på med undrade jag flera gånger. När det var dags att stå på knä på dynan jag legat på så höll jag på att glida iväg. Aldrig har jag varit med om att jag blött ner dynan med en massa svett. Sen att jag var nära att spy under träningen för att jag tog i så mycket är en annan 5a. Ärligt så komd et upp lite men åkte ner igen. ja jag vet, fräääääächt. Jag han inte njuta mycket av duschen efteråt eftersom vi var typ 10 min sen med träningen och pappa skulle hämta mig. Men att stå där (tog den hårda duschen, hårda strålar) var så skönt.

Dagen därpå så hade jag lite ont (i går alltså) när jag vaknade men inte så farligt. Blev nästan besviken. Jaaaa jag ångrar mig. Att jag tänkte dne tanken alltså. För under dagen utvecklades den. Tillslut hade jag problem me att gå på toa. Inga kiss svårigheter utan att sätta mig ner och resa på mig. Att kliva upp på bussen efter jobbet var hemskt. Ett trappsteg och smärtan slog.

Idag är det liiite bättre men jag bokade av bodypumpen i morgon. Tar simning istället. Känns skonsammare. Nått säger mig att jag fortfarande kommer att ha ont i morgon. Bena är värst men värken sitter även på andra ställen.

Ni skulle ha sett mig i badkaret i går. Eller inte föresten ha ha. Men det såg nog roligt ut. Kunde knappt sätta mig ner o sen att komma upp ur det ha ha.

Emma
2011-08-11 @ 13:21:10
URL: http://ingenvanligbrunett.se

Hahahahahahahahahahaaaaaaaahahahaha

Maria
2011-08-11 @ 15:38:06
URL: http://mariachen.blogg.se/

vaaaaaad? :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0