Angående min lossas graviditet

Jag skrev ju längre ner att jag e skendräktig. Jag berättade om mina symtom för flera st och alla kom med samma fråga *är du säker på att du inte är gravid*
Ja jag är stensäker.
Jag fick stå ut med allt snurrande och illamående i 1 vecka innan nått hände. Jag var på massage i går och när hon var klar så mådde jag inte illa längre. Tänk om?

Idag var jag till doktorn och hon sa att jag med säkerhet har spänt mig så mycket (jag vet ju varför, varit o är så mycket) och det har satt sig i ryggen och nacken som har gett mig dessa symtom som illamående och yrsel. Så det va inte allt konstigt att mitt illamående försvann efter massagen. Hon kollade min nacke och rygg och hittade direkt en massa fel. Enligt henne borde jag fortsätta att gå i massage.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0