Påskgodis? Nej påskdiskmedel

Ha ha förklaring. Mamma ger inte mig o broder godis i år utan vi drog till ica maxi istället så fick vi handla lite som påskpresent. Diskmedel behövdes bland annat. O jag som försöker låta bli onyttigheter som godis nådolunda så passade detta mig perfekt. I morse blev jag så sugen på glass när jag väntade på bussen i stan så jag gick in på kiosken och köpte en tränings tidning (topp hälsa eller nått sånt) istället. Fick tydligen me en DVD med Paolo Roberto. Nått tränings grejs. Nyttigare än glassen ha ha. Jag gick mot glassen men gick förbi den o tog tidningen istället. Jag blir allt bättre på det här ;)

I morgon blir det att träffa påskhäxan med ungarna. Funderar på att ta med smink och måla mig oxå. Barnen lär klä ut sig. Och dessa påsklåtar kommer eka i mitt huvud i flera veckor frammåt.
Vart bor du lilla kyckling
I ett egg
Hur kom du ut ur skalet
genom dess vägg

osv osv

Klockan är 21.30 o nu tänker jag lägga mig. Trött som fan. Den där John Blund kan dra nått gammalt över sig



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0