Jag är en zoombie

Bokstavligt talat oxå.... nästan. Jag har slutat räkna men tror det är typ 2 veckor nu (var nära att skriva 12) men varje natt så drömmer jag jobbiga drömmar. Och det gör att jag är jätte trött dagarna i ända. När jag hade bytt buss i stan så märkte jag först inte att Mikaela som brukar vicka hos oss satte sig mittimot henne. Jag höll på att somna under resans gång. Minns inte riktigt vad hon sa men det var nått med "du ser helt slut ut"
Sen när jag hade bytt buss på hemvägen så hade jag även då svårt att hålla ögonen öppna. Slumrade till hela tiden och var nära på att missa att gå av. Fick slänga mig på plingan.
Om jag kommer ihåg så ska jag lägga mig på spikmattan innan jag ska sova. den brukar få mig att slappna av. Det är värt ett försök att testa den
Camilla
2011-04-13 @ 17:15:49

det är jobbigt sånt där. varit med om det några gånger.. hoppas det går över snart!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0