Underbart folk

Det är toppen att ha underbart folk omkting sig när jobbiga saker händer. Även om inget kan muntra upp mig nu så känns det bra att veta att det finns toppen folk bakom mig. Som finns där för mig. Folk jag kan prata med.

Har suttit och snackat lite med Hummern nu och det känns skönt att få lätta sitt hjärta.
Jag satt vid datan och suckade. Har hänt flera saker men idag kom spiken som slog igen kistan och plötsligt skriver Hummern på msn och undrar hur det är. Känns så bra när det händer. Hon dök upp när jag behövde nån.

Jag vet att det finns flera stycken som jag kan maila/ringa för att gnälla av mig lite. Folk som finns där för mig och jag vill att ni ska veta att ni kan göra samma till mig. Jag finns här för er med <3
I ur och skur. Var inte rädda för att höra av er om ni behöver någon att prata med älskade vänner.

Tack för att ni finns. Det betyder mycket <3
emma
2010-09-21 @ 22:51:57
URL: http://renovation.blogg.se/

alltid <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0