Sära på bena

Idag insåg jag att jag kan sära på bena mer än jag trodde. Och vad tänkte ni nu snuskon ;)
En 2 åring kom cyklande mot mig och svängde inte så jag särade på bena (varför hoppade jag inte bara undan?) och ner lite i huk för att hålet skulle bli mer brett så han skulle komma igenom. Och igenon kom han. Såg lite roligt ut.

Jag skulle inte ha jobbat på fredag men nu ska jag det. Tobias sa att det är synd att jag ej ska jobba på fredag och då började jag tänka. Det skulle faktiskt vara bra om jag jobbade då. Me tanke på lönen osv. För jag kommer vara borta nån dag den här månaden. Flera på jobbet ska på möte på fredag så avdelningarna slåss ihop så hjälps vi som är där åt.

Föresten. Ni som inte vet det. Det finns en fråge grej på vänster sida av bloggen. Ifall ni har nån fråga till mig.

I går målade jag mina naglar gröna. Idag sa ett barn "Varför har du gröna händer?"
Händer? Ibland kan man inte låta bli att le ;)
Hannele - Snart 2barnsmamma
2010-09-08 @ 20:28:06
URL: http://mammah.webblogg.se/

Svar:

Ah okej, ja det lite svårt att veta det..inte enkelt att veta allt i livet ^^,



Teat smakar skit i början men man vänjer sig, det sägs att den är bra för förlossningen och ammningen :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0