I`m back

Yepp har haft lite off från bloggen. Hela nätet faktiskt. Kunde inte sitta vid nätet när jag hade annat som behövde göras. men nu har allt fallit på plats. Tur jag har toppen vänner som kan komma med råd, ideer osv. Nu väntar bara eldprovet.

Nästa vecka ska jag träna ganska mycket. Eftersom jag vet att saker kan komma ivägen så ska jag träna varenda dag nästa vecka. Varför? Jo för då komemr min kropp fastna i träningen och det blir lättare att träna sen när jag ska köra min 3 dagars i veckan grejs. Har haft skit svårt att ta mig till träningen efter semestern. Visst jag har varit iväg men ja. Så här kommer nästa vecka se ut

Måndag: Box (Har ej provat det förut, det är typ boxning)
Tisdag: Bodypump eller vattengympa
Onsdag: Dansarobic (Ej testat)
Torsdag: Vattengympa
Fredag: Bodypump
Lördag: Gymmet eller simning
Söndag: Vattengympa

Jag kommer träna olika muskler så kroppen får vila på vissa delar och jag vet att jag kommer bli tvungen att ställa in nån av dagarna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0