Trevlig pratstund

Jag har suttit i telefon med Linn i flera tim. Vilket jag gillar. Jag ser verkligen fram emot att träffa henne snart igen. Vi ska åka på en del kryssningar. Nu kommer jag med något som förvånar er. Jag ska inte på Date kryssen i oktober. Nix. Varför? Jo jag åker på alla Date kryssningarna på Cinderella och det gör så jag sällan kan åka på andra dansband på båten eftersom de ofta är samma månad och jag vill inte ta ledigt för ofta från jobbet. Highlights har jag bara åkt båt med en enda gång och det är många år sedan så därför tänkte jag ta dem i stället i oktober. Men sen blir det Date igen. Dock ingen kryssning me dem fören nästa år. Sen blir det Arvingarna i november och Barbados i december. Kommer bli en massa röjj. Absolut på Arvingarna då vi blir massa som åker och kommer festa ihop.

Ser så klart fram emot att träffa alla andra brudar oxå :) Det är skönt att ha saker att se fram emot.
Tack för pratstuden Linn. Det hoppas jag vi gör om



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0