14e juli



2 bilder från den 14e juli då Linn besökte mig. Hon hittade mina karaoke skivor så vi körde karaoke. För att göra det svårare så valde vi låtar åt varandra. Ibland blev det så att man fick en låt som man inte lyssnat så mycket på eller ännu värre, aldrig hört :P Vi filmade även lite och när vi tittade på det på datan sen så var det svårt att inte låta bli att skratta. Stackars Linn fick The Arks melodifestival låt och den var inte hennes grej ;)
En låt fick vi båda "För att du finns" med Sonja Alden. Var oxå den låten som gick bäst för oss båda. Vem vet vi kanske kör den ute på nån karaokebar tillsammans nångång eller vad säger du Linn? ;)

Nu när jag tittar på bilden av mig så inser jag att jag faktiskt har blivit smalare. Jag ser mig i spegeln så ofta så jag ser inte att jag blir smalare men gämför jag här på bilden och nu så. Jag får ta och tro på mina vänner när de säger att min mage har krymt. tror även röven har krymt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0