Fly förbannad

I går kväll blev jag så förbannad så jag bara ville slå. Och det händer inte ofta. Jag brukar inte slåss men just då ville jag leta rätt på personen och slå rakt över käften. Om personen talade sanning med allt så gör det mig bara ännu mer förbannad. Jag snackar om en kompis kompis och om hon gjorde detta som hon sa så är det jävligt taskigt mot min vän. Och som jag sa till henne *Den som gör mina vänner illa har grävt sin egen grav* men hon verkade inte ta mig på allvar. Och hon ska vara vuxen? Hon bettede sig som en 13 åring.
Hon ska vara glad att jag inte var i närheten.
Jag blir förbannad bara jag tänker på det
Tiia
2010-05-13 @ 18:43:04
URL: http://hush.blogg.se/

Vad har hant gumman? varfor ar du sa arg?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0