Vilken dag

Den här dagen har inte gått så bra i början. Först en jobbig dag på jobbet. Sen skulle jag änkligen fixa klart medlemskorten. Just när jag ska stoppa in dem i maskinen så ser jag att Stina har skrivit fel nr på dem. Så nu får jag fixa om dem och får inte iväg dem idag heller. En av personerna har mailat flera gånger och nu måste jag maila igen och ursäkta mig. Men vad göra. Men nu kan jag i allafall garantera att de kommer på tisdag för jag ska fixa allt på måndag och posta direkt efter jobbet.

Efter jobbet så hämta pappa mig. Han ville gå på marknaden me mig. Jag hade lite pengar så jag kunde handla nått litet. Jag hittade en ny handväska. Inte ens 200kr för äkta läder. Den förra kostade betydligt mer och var inte äkta. Den höll inte ens 1 år. Så nu har jag en fungerande väska igen. Mer kände jag att jag ej kunde handla på marknaden men det var kul att strosa runt där med pappa och titta.

I morgon bitti vid 8 så ska doktorn ringa oxå så det blir ingen sovmorgon i morgon
Stina
2010-03-11 @ 20:15:00
URL: http://guchie.blogg.se/

Ah.. sorry :S Måste vart en sån där panik-miss.. ledsen :/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0