Varför?

Idag när jag kom hem från jobbet så såg jag att telefonen blinkade. Jag kände ej igen numret så jag gick in på hitta.se. När jag såg vem det var så kliade jag mig i huvet. Varför har hon ringt? Vi har väll inte snackat sedan jag var liten. När jag var liten så var min mamma dagmamma. Hon hade bland annat en kille som heter Hans. Han e väll 3 år äldre än mig tror jag. Mins fortfarande bilden där jag som vääääldigt liten sitter i hans knä. Den som hade ringt var hans mamma. Sen fick jag veta att hon hade ringt till pappa oxå men han hade inte heller kunnat svara. Jag ringde mamma och frågade om hon hade hört nått. Det hade hon inte.

När vi ändå snackar om mig som liten. Mamma har berättat att första gången jag såg en mörkhyad männsika var när mamma hade ett som dagbarn. När barnet gått hem så tittade jag me stora ögon på mamma och sa *Nästa gång tar vi en grön*



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0