Sparningar, jobb medmera

Jag ska göra en tatuering i april. Har varit svårt att inte röra pengarna jag lagt undan. Har inte sparat klart än doc. Pengarna jag får av Stina i slutet av mars och de som SJ ska ge mig kommer hamna i den högen (strul SJ). Lite nervös är jag för jag vet att det kommer att kännas en hel del. Har en på armen sedan flera år tillbaka men den kändes inte alls. Men där nere på benet är en annan 5a men vill man vara fin så får man lida pin :)

Vi kanske kommer få en ny medarbetare på jobbet. En kille. Jäkligt bra tycker jag. Det jobbar för lite killar på förskolor. Jag tycker det borde jobba minst 2 st på alla förskolor. Bra för barnen att ha både kvinnliga och mannliga runt omkring sig. Jag har inte träffat snubben. Hörde bara om han på jobbet idag. Inget är bestämt än doc. Men jag hoppas han dyker upp och att vi kommer bra överens.

Har stått i köket och sått lite. Så nu får vi se om det kommer växa något

Och jag får inte glömma, idag fyller min Mikkis år :)
Grattis gumman. Hoppas du får en bra födelsedag :)

Nu ska jag fixa lite här innan det blir "Håkans bar" och "CSI"

Tjing :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0