Foton

Något jag har varit intresserad av länge är fotografering. Jag älskar att ta kort. Jag har inte världens bästa kamera direkt men den får duga än så länge. Jag har inga planer att jobba innom detta ändåså :). Däremot gillar jag att fota för att få minnen eller nått som kan få mig att tänka. Ibland kan det vara bilder som andra inte kan se innebörden med. Sånt som bara jag kan se.

Det finns en kille som heter Johan Normén som fotar mycket och han är jäkligt duktig.
Han brukar lägga upp lite på
http://www.fotosidan.se/gallery/listpic.htm?authorID=105149 och http://www.johannormen.com/ och även sin facebook. Jag brukar titta in där ibland och granska bilderna och en av dem jag verkligen har fastnat för är den här


Ofta hör man att folk föredrar att vara bakom kameran än framför. Jag har ofta gått emot strömmen. Jag är jag. Och även om jag gillar att fota så föredrar jag faktiskt att vara framför kameran. Vet inte vad det beror på. Jag är inte en sån som tänker *jag är så jävla snygg, het het het*. Så divig/ego är jag inte. Så jag har aldrig problem med att folk fotar mig.

Här kommer 2 bilder till som han fixat. Den ena är på himself :) och den andra föreställer omslaget på Date´s nyaste skiva. Tänk om man hade den här talangen men min talang kanske finns i något annat :)
Han bor i Alingsås så finns ni i hans närhet och vill boka en bra fotograf så rekomenderar jag honom.


 

Fotografering lär alltid vara ett intresse hos mig även om folk inte märker av det. Om de inte råkar vara objektet dårå.

Har för mig att jag skulle skriva mer men det blev tomt i huvudet.
Klicka på bilderna och kolla in dem. Kanske ni ser det jag ser

Maria, Hjärterdam
2010-03-18 @ 22:03:13
URL: http://mrshearts.blogg.se/

Fina bilder =)

Anna
2010-03-21 @ 23:17:40
URL: http://mongoanna.blogg.se.se

Fotografering är ju superkul, både framför och bakom kameran :) men jag är oxå en som hellre är med på bilderna än den som tar dom. Vet inte heller varför. Men den som har synts mest när den dör vinner!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0