Hemma

Jag har varit ute på en kort resa men orkar inte skriva om det nu. Eller lite kan jag ta. Jag åkte med 2 tröjor och en jacka på mig. Vilket resulterade i att när jag var på väg från SONY BMG (var dit och hälsade på Nina) så fick jag plocka av mig till linne. Det var sommar i Stockholm. Jag skulle ge henne en försenad födelsedagspresent så det var därför jag tittade förbi. Men känns lite som ombytta roller. Jag fick oxå en present. En EMD singel som inte har kommit ut i affärerna än. Jag var en av de första som fick en. Väldigt uppskattat kan jag säga.

Ska iväg och träffa Lisa snart. Hon ska köra en prova på vecka på mitt gym. Jag har sovit kanske 2 tim i natt så jag får se hur mycket jag orkar träna. Men lite är bättre än ingenting :)

Linn, krya på dig. Love you girl



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0