Mysko dröm

Alltså drömmen jag hade härom natten är bara helt mysko. Det var som det var flera drömmar i en. Jag minns bara småbitar så jag tar dem.

* Jag är på ett tåg på väg från Göteborg. Stina dyker upp ibland. Jag har ingen sittplats men insidan påminner mer om en vänthall. Jag har ont i ryggen och står vid ett bord där 2 killar oxå står. Jag lägger mig över bordet typ och det är skönt för ryggen men lägger av med det för killarna tittar.

* Ligger i en soffa. Stina sitter i den andra. Stina säger åt mig att gå in i ett av rummen (fasten jag har ont i ryggen) för att hämta pengar som en kille (det är hans rum) har lånat av henne. Jag släpar mig upp men faller ihop skrikandes på golvet av smärtan i ryggen. Stina bara suckar.

* Telefonen ringer och det är min bror. Han ber mig vänta och plötsligt hör jag Anders röst i örat. (Min bror har aldrig ens träffat honom). Det var underbart att höra hans röst igen. Men jag får aldrig ur mig att jag saknar honom. Jag vill säga det men det fastnar i halsen.
Jag e fortfarande i huset med soffan och huset ligger i munkedal.

* Jag sitter brevid Emil i en soffa. Det sitter nån annan i den andra soffan. Vi säger ingenting

* Jag och Emil åker konstig hiss. Man kan välja hur hissen ska åka. Om den ska göra så vi åker upp o ner, berg o dalbana, under vatten osv.

* Str8 var med någonstans oxå

Jag var utpumpad när jag vaknade. Det var väldigt mycket på en gång.
Detta e ju bara smådelar ur drömmen oxå lixom.
Stina
2010-06-14 @ 20:45:32
URL: http://guchie.blogg.se/

Ja jag va ju snäll... :P

Malin
2010-06-14 @ 22:13:33
URL: http://ilikeW.devote.se

De kan va jobbigt med dessa mysko drömmarna ibland asså :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0