Ut på vift

Tjo tjim på er

Jag ska äta hos pappa idag. Tanken var att broder skulle hämta mig men pappa rindge nyss o sa att Tobbe hade dubbelbokat så det blev bara jag. pappa undrade om jag kunde ta cykeln dit. Jovisst men den står hos mamma så då får det bli en promenad först så det är lika bra att jag snart börjar gå.

Fick mig ett gott skratt nyss. Jag hade mailat en person och frågat om jag kunde komma i kontakt med en person han känner på nått vis. För jag har en fråga. Då hade jag tänk mig via e-mail typ. Vad skriver människan? Jag kan ge han ditt nr. Nja ringa bara för en fråga känns lite pytte även om det hade varit trevligt. Så jag sa till snubben att han kunde ju ställa min fråga till honom. Får se vad han svarar. Han tycker väll jag är mysko som tackar nej till ett telesamtal ha ha.

Det kommer lite bilder från gårdagens spelning sen. Oså ska jag göra klart Hummerns layout.
Nu måste jag rusa. Tjing
Daniel
2010-07-05 @ 14:46:54
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Bara att ring! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0