Linns fel

Ha ha jag ska på bilbingo i kväll för första gången. Tror knappast jag vinner något men man kan ju hoppas ;) Min bror har varit iväg några gånger med Elin så i kväll ska vi iväg alla 3.
Bara att hålla tummen att jag vinenr något ;)

Oså Linn då. Jag är inget sport fan. Linn däremot älskar fotboll. Hon är en fotbollsnörd. Inget fel med det. Alla har vi våra intressen :) När jag var yngre så gick jag ibland på fotboll här i stan men på den tiden berodde det på att det fanns nån man gilla i laget. Jag skulle aldrig bry mig om VM och sånt. Inte fören jag fick kanon kontakt med Linn. Det har varit mycket fotboll nu och man har sett Linn snacka fotboll på facebook + att hon snackat om det med mig. Absolut om Spanien. Spanien är ett land som jag dras till så dit ska jag åka någongång. Hummern o jag snackade om det för ett tag sedan om vi ska åka dit ihop.

I allafall. I går var det final. Holland mot Spanien. Okej jag följde inte matchen på tv men hade säkert kunnat gjort det utan att lida om jag suttigt med Linn. Jag kollade däremot ofta in aftonbladet för att kolla hur det stod. Jag följde till o med webbtvn på aftonbladet där de satt och tittade på matchen och snackade om det. OCH jag hejade på Spanien. Jag var till o me lite nervös. Eller inte nervös kanske. Men något åt det hållet. Jag hörde grannarna skrika när Spanien gjorde mål och jag sa *yeeees* och satt sen o hoppades att inget mer skulle hända nu så att Spanien förlorade. Detta e inte mycket för er fotbollsälskare men för mig som absolut inte gilla att gå på fotboll/se fotboll. Hur kunde det gå så här långt? Kommer det bli värre? Fan Linn detta är ditt fel.
Linn
2010-07-12 @ 16:23:16

Hahahaha Love you !

Maria
2010-07-12 @ 16:57:18
URL: http://mariachen.blogg.se/

Love you <3

Tiia
2010-07-13 @ 17:17:10
URL: http://hush.blogg.se/

Vet precis vad du menar :-D. Jag ar iofs inte sa insatt i sjalva fotbollen (men jag hade hoppats att England hade vunnit men dom akte ut ratt fort) men jag alskar fansen och atmostfaren nar det vankas matcher har.

Det ar en haftig upplevelse nar tva engelska lag har match nan dag och alla gar runt med sitt favvo lags t-shirtar och sjunger sanger och skriker och tjoar :-D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0