Fixar

I går rensande jag bland tomma lådor på översta hyllan i hörnskåpet. Sorterade några, diskade några och la mat i några. Några tomlådor ska mamma få tänkte jag. Jag rensade även i frysen. Lagade mat på lite saker som jag sen la ner i formar. Jätte bra och ha om man har lite brottom eller ej orkar laga mat. Bara att slänga in i micron. Det var inte det lättaste att röra runt i stekpannan medans jag stod uppe på en stol. Jag gjorde flera saker samtidigt he he.

Nu håller jag på frostar av frysen. Har slängt ut den frysta maten på ballkongen. Det är 7 minus och snö på ballkongen så den klarar sig. Sen ska jag diska lite fler formar. Tänkte även skura kyllskåpet när jag ändå är igång. Jag passar på och gör sånna här saker på helgen. På vardagarna orkar jag inte då det är både jobb och träning som gäller för hela slanten.

Avfrosstning ja. Det får mig att tänka tillbaka på när jag var liten. Mamma hedde in varma kastruller i frysen för att det skulle smälta fortare. Jag och katterna kunde sitta där och kolla när isen lossnade. Katterna blev helt sinneförvirrade ha ha. 4 kastruller står det i min frys nu och jag hör hur det lossnar :)
angelica
2010-01-23 @ 15:27:47
URL: http://thisisgelii.blogg.se/

sv, 10 mil är=/ hade vart kul ås å men blir j inte kul eftersom man inte får komma in =/ tråkit

Mikkis
2010-01-23 @ 16:37:39
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Vilken energi märks att du har fått mer energi av träningen :D Härligt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0