Lite blandat

Först tänkte jag snacka om Date. Bandet som var med i dansbandskampen. Bandet som fick artister som Måns Zelmerlöw och E.M.D. att skina upp. Bandet som jag har turen att jobba för.
Det är alltid bra att införskaffa nya t-tröjor. Sånna behövs alltid. Mitt tips är att skaffa en svart t-tröja som det står Date på med vit text. Tröjan e både snygg och skön :)
Är du intresserad av en så maila till [email protected]
Du kan oxå ställa frågor via den e-mailen (t ex pris, stolekar). Både om tröjor och annat som har med Date att göra.

Nästa sak, appropå dans. Lets dance. Följer ni det?
Jag gör ju det och har haft samma favorit från start. Mattias och Cissi.
Jag kollar varje fredag om jag kan med lite nervositet i magen. Man vill ju inte att favoriten ska åka ut. Och man har ju sett att allt kan hända. Tidningar har skrivit att tv4 myglar me rösterna. Visst det kan vara sant men det kan oxå inte vara sant. Jag tänker fortsätta rösta på Mattias och Cissi för tänk om. Tänk om jag inte röstar oså är det just min röst som behövs. Alla som läser detta. Rösta på Matte och Cissi ;)

Nu ska jag hitta nått annat att roa mig med. Att vara fast i Göteborg är inte kul. Tur att jag känner folk här. Jäkla SJ + snö. Det är fan kaos.

Föresten kolla in Date´s hemsida www.d8.nu och deras fanclub sida www.datefanclub.se
Och det finns även en klubb på facebook om Mattias och Cissi
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/group.php?gid=183174288660&ref=ts

Och för er som tycker att dans är töntigt. Tsss. Testa säger jag.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0