Kalender

Jag satt och letade efter en kalender på nätet. Då menar jag inte en att köpa utan en man kan ladda ner gratis. Gärna i word dokument så man kan fylla i dem. Jag hittade en bra sida tillslut och fixade ner en. Den största anledningen till att jag behövde en är för sommaren. Det är så mycket som är planerat. Cissi ska komma o hälsa på. Jag ska på danser med Stina. Det ska bli Stockholm, Värmland och Göteborg. Det är inte lite de. Ja jag vet ju vad jag måste spara pengar till när tatueringen är gjord ;)
Men jag vet även att det är för tidigt att boka in när jag ska hälsa på allt folk.
Men jag har skrivit i min kalender en ide hur det kan bli.

En bra anledning att göra en ungefär kalender är att jag vet hur mycket semester jag kan ta ut i sommar.
Nu får vi se hur detta blir.

Nu ska jag ta och möblera om i några hyllor + längst upp på databordet



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0