En ny dag

Jag har fortfarande träningsvärk efter den där magövningen jag gjorde i onsdag. Den tog den ;)

Hummern är på jobbet. En av dagarna jag e här så var hon tvungen att jobba. Men jag ska vara nyttig. Jag ska snart få nått i magen och sen sätta mig och plugga. Jag tog med mig körkortsboken ner. Kan ju passa på och utnytja Robert som har körkort för han är hemma.

Hur gick det med håret då? Jag trodde inte att slingorna skulle synas och jag hade rätt men jag tror att i rätt ljus så kommer de att synas lite och med min hårfärg nu så blir det snyggt skulle jag tro :)
Meningen från början var bara att tona håret. Slingorna skulle bara bli en kul grej så det gör inte så mycket :)
Men som sagt så tror jag det blir extra snyggt i rätt ljus.

Jag har haft ont i min arm i flera dagar nu. Hade en period på några dagar då jag inte hade ont alls. Det var en befrielse.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0