Sugen

I fler dagar nu har jag varit sugen på sånt jag inte har hemma. Kycklinggryta med ris, tacos medmera. Och det är ingen fel på maten jag har i frysen. Är även sugen på salladen jag åt när Linn var här. Men måste tänka lite ekonomiskt just nu. Ät det som finns för det är inge fel på det.
Tacos vet jag att det blir när jag kommer till Linn efter jul. Mums :) Tacos är godare när man är flera.

Kollar på Room Service. Varför ska de där inredarna alltid ha så fula tapeter. Jhonny och Mattias får gärna fixa om hos mig nångång men då ska jag välja tapeter. Och vara hemma oxå och titta på ha ha.

Fan vad jag e hungrig. Har kollat in i frysen och valt ut nått. Gissa om att jag är sugen på att beställa pizza istället men så korkad e jag inte. Så nu ska jag posta detta och bege mig till frysen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0