Jag borde

Jag borde krypa till sängs men orkar inte flytta mig. Höll dock på att somna vid 17 tiden. Lade mig för att läsa o sedan hedde jag på radion o låg och lyssnade lite. Tänkte att jag lyssar till 17.25 då ghost wisperer börjar. Jag nickade till flera gånger. Var så trött. Förskylningen skulle jag tro. Nu blir det nog dock svårt att sova. Min axel värker som fan. Eller typ strax nedanför axeln där armen börjar kan man säga. Men ska smörja in den o hoppas på det bästa :)

Nej om jag ska ta o stänga av tvn o datan o ta med en bok o slagga tror jag. Kanske somnar med boken i famnen för nu börjar jag gäspa igen. Jag håller på med serien "häxmästaren" igen.

Jag har ingen aning om vad jag glor på. En nått slags komedi program, men utläningen e små rolig. Inget går däremot upp mot Jan Bylund och Mikael Tornving.

Nej nej sängen var det. Ska bara snyta snoken

Tjiiiiing
kapten klappträ
2010-12-04 @ 11:44:56

"Nej om jag ska ta o stänga av tvn o datan"

det heter datorn.

Maria
2010-12-04 @ 12:44:32

jag säger hur jag vill :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0