Its alive even moooore

Har varit ut en sväng med pappa och när jag kom hem så lyste det i hallen.
Tobbe: HEEEEEJ
Japp min broder var här. Han hade fått lov av mig att använda extra nyckeln och gå in. Han skulle kolla i bios om han kunde fixa så min data ej startar om sig hela tiden. Det som verkligen kan få datan att starta om sig är farmville och det funkade bra när han var klar. Har även varit in själv en sväng sedan han gick. Och än så länge funkar det. Peppar peppar :)
Jag behöver ju mer minne till min dator men istället för att köpa ett nytt för 800 spänn för ett annat märke än det jag har så får jag hans. Och då köper han den där för 800 o jag betalar halva. Så jag sparar typ 400 spänn att överta hans. Min dator kommer må mycket bättre :)

Jag är sugen på en promenad innan Robinson men är inte alls sugen på att gå ut själv. Fan Linn att du inte e här. Där har jag en tjej som gillar att ut och gå precis som jag. Linn har redan varnat mig (Jag anser att hon har förberret mig) att vi ska röra oss mycket när jag kommer till henne. Och du Linn vet du vad, I like it ;)
Anonym
2010-12-16 @ 22:14:19

Jag har hittat ett jättemysigt promenadområde här i Södertälje dit jag måste släpa med dig när du kommer hit! Jättefint och mysigt nu med all snö! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0