Mowhahhaha

Moster: jag tycker du har fått en fin kropp. Du borde vara nöjd

Senare
Mamma plockar fram lite av sina oanvända jeans som är för små för henne. Har provat dem förr. I allafall de flesta av dem. Mamma ville se om det fanns en chans om jag kunde komma i nån av dem. Jag kom i alla. Till o me dem som är tighta vid låren. Vissa byxor var till o me lite stora :D

Dock så e jag inte klar än. Vill inte bli pinnsmal. Jag vill se ut som förr. Inte som när jag bodde i KD för då var jag för smal. Men som jag såg ut förr. Smal men med kurvor. Vill ju att det ska finnas nått att ta i. Jag har en tröja som jag har kvar från den tiden. När jag kommer i den snyggt så e jag färdig :P
Fast vem vet. jag kanske blir nöjd strax innan det. Den som lever får se :)
KäckaBecka
2010-08-19 @ 21:50:12
URL: http://kackabecka.se

Sånt är så himla roligt! Go Girl, hoppas verkligen det fortsätter lika bra! Har du några bra knep? :)

Maria
2010-08-19 @ 22:47:17
URL: http://mariachen.blogg.se/

Näe inte mer än att kämpa. Röra sig mycket. jag har svårt att gå ner så det har tagit sin lilla tid




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0