Kaffe? Cola?

I morse när jag vaknade så suckade jag. Inte för att det är måndag även om jag avskyr måndagar. Nej jag är inte katten Gustaf. Vi kanske är av samma familj. Nej jag hade fortfarande huvudvärk. 4e dagen i rad. Men det var bara att tvinga sig till jobbet. Inga tabletter har hjälpt under dessa dagar. Inte sömn heller.

Eftersom jag fick vänta så länge i stan på nästa buss så köpte jag en cola för att ha nått att göra medans jag väntade. När jag kom till jobbet så tyckte jag att huvudvärken hade lagt sig lite. Och efter rasten då jag druckit en kaffe så var huvudvärken borta och jag har inte kännt av den sedan dess.
Koffein var det svaret? Eller var det en tillfällighet?
Elza
2010-08-16 @ 16:48:36
URL: http://elzurishvarld.blogg.se/

Koffeinabstinens kanske? Jag är iofs en kaffekärring av stora mått men ibland när jag inte är hemma eller ute på resa kan jag glömma bort att dricka kaffe och då kommer huvudvärken som ett brev på posten efter en halv dag. :P

Emma
2010-08-16 @ 16:50:25
URL: http://renovation.blogg.se/

en jobbarkompis "botade" sin huvudvärk genom att dricka kaffe en eftermiddag när hon kom hem o då släppte den direkt, o då kom hon på att hon inte druckit kaffe på hela dagen ..så koffein kan mkt väl vara svaret ^^

linn
2010-08-17 @ 08:33:24

jag får jämt huvudvärk när jag inte fått min "dagliga" dos med koffein




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0