Inte riktigt

Dagens plan var att krypa ner i sängen en stund till o läsa lite. Sen fixa lunch och se på tv och sen dra till gymmet. Det blev inte riktigt så. Pappa ringde och sa att han hittat bra lådor (eller vad man ska kalla det) som jag kan ha mina vantar osv i. Jag behöver en sån till jobbet som jag ska ha uppe på hatthyllan. Så nu sitter jag här och äter innan pappa ska komma och hämta mig. Efter jag köpt grejen så kör han mig till gymmet. Skönt att slippa tänka på buss dit. Fast i o försig så hade jag kunnat gå från stan oxå. Får se hur jag gör. Vädret ser ej lovande ut.

Jag får besök på fredag. Så jag ska ta och bädda till bäddsoffan hade jag tänkt. Roligare så när man kan ligga brevid varandra och snacka. Det är Camilla som kommer på besök för första gången. Vi ska på dans 2 kvällar i rad. Bra då har jag en väskhållare när jag ger mig ut på dansgolvet he he ;) Och tvärtom då utifall hon vill dansa. Man vill inte direkt ha med väskan när man dansar och den är ej säker ensam. När jag dansade på Highlights härom veckan så höll jag kollen på väskan hela tiden. Skulle det hända igen så ger jag fan bort väskan till bandet under dansen ;) Om jag inte har nån polare med mig. På fredag är det Arvingarna och på lördag Highlights/Zlips. Jag har aldrig sett Zlips live så det ska bli intressant.

Nej nu må jag ta och borsta gaddarna för bilen är snart här.
Men innan jag går. Om ni har spotify så vill jag rekomendera denna låt
Broken Door – Angel - Guitar Version



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0