Host och fräs

Det var skönt att ligga i soffan och titta på "Fångarna på fortet". Ska strax natta så jag kanske mår bättre i morgon. Fångarna ja. Det är nått man följt när man var yngre och jag såg fram emot att se det igen och med de rätta programledarna :) 2 lag tävlade mot varandra och laget jag hejade på vann



Och nej jag fick ingen puss idag. Inte för att jag hade väntat det heller :P Kanske nått av barnen i sånnafall. Jag skulle dock ha blivit väldigt paff om en okänd människa kom fram till mig och pussade mig på stan eller något.
Dock fick jag ett mail från Linn som värmde i hjärtat. Det verkar som jag har gjort något bra över att finnas trotts allt :)

Nu ska jag dra mig till sängen. Jag hör hur den ropar på mig

Natti på er
Mikkis
2010-08-24 @ 23:24:06
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Casper o de rockade woho, ej förväntat mej annat men ändå ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0