Snurr

Stackars dig, sa psykiatrikern. Kan du berätta varför du dricker så mycket? Jag ska förklara sa patienten. Jag blev förälskad i en änka som hade en vuxen dotter. Jag gifte mig med änkan och strax därpå gifte sig min far med min styvdotter. Då blev min fru och jag svärföräldrar till min far. Efter en tid fick min styvmo...r, alltså min frus dotter, en son. Den pojken blev min bror men han är även son till min frus dotter och därmed är vi mormor och morfar till min bror. Så fick min fru och jag en son, som blir min fars svåger. Min sons storasyster är hans farmor eftersom min far är hans farfar. Jag är bror till min egen son. Min son är min farmors brorson och jag är farfar till mig själv. Jag är bror till min far och både son och far till honom. Min fru är min styvmor, mor, svägerska och styvdotter.Tack, sa psykiatrikern. Jag förstår att du dricker. Fortsätt med det!
Zara
2010-04-14 @ 23:27:32
URL: http://zara82.blogg.se/

Hej!!

Kul att du gillar mina smycken :)

Det stämmer att jag inte gjort herr armband.. (jo ett).

Ska se om jag kan få någon inspiration :)

sedan beror de ju på vad det ska stå, hur lång text osv..

Kram

Emma
2010-04-15 @ 09:04:02
URL: http://renovation.blogg.se/

eftersom jag inte betalar för det så väljer jag något som inte kostar för mkt.

Den du gick på kostar alldeles för mkt pengar.



Anledningen till att ja mådde dåligt var också för allting runt omkring mig då.

Jag mår bättre psykiskt och fysiskt nu.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0