2011

Satt och snackade med Hummern förut. Och vi kom in på resor. Hon brukar åka utomlands då och då. Jag däremot har bara varit till Norge och Finland. Och Finland gills inte riktigt för jag har aldrig klivit av båten ha ha. Vi kom fram till att nångång ska vi göra en resa ihop. Hon föreslog då Spanien. Det nappade jag på direkt för jag har alltid känt mig en dragning dit. Dit och Orlando Florida. Vi bestämde att i mars eller april 2011 så ska vi åka till Spanien i 1 vecka bara hon och jag :) Ska bli jäkligt kul.

Jag och Hummern ses så sällan. 1 gång per år typ. Har väll hänt nångång att det blev 2.
I år har vi inte setts än. Sist var i november (tror jag det var) förra året. Nästa gång blir den 18e november i år. Så att åka bort på 1 veckas resa ihop blir kanon. Då får vi tid att umgås :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0