Massa karlar

i min trapp. De håller på och fixar i alla lägenheterna. Antar att det tar hela veckan. Vilken dag de ger sig på min veta fan. Men en snubbe verkade orolig att jag skulle snubbla på en kabel där nere i trappen. Lugn lugn snubben :)
Sen skulle jag ut en sväng och få en sak av mamma o Tobbe och då stod nästan alla karlarna i trappen precis vid porten och alla glodde på mig när jag gick förbi. Hallå har ni aldrig sett en människa förut.

Ska strax krypa ner i badkaret tänkte jag. Försöka slappa lite med en bok. Sköööönt.

Jag vill till Strängnäs men det finns några problem. Ta sig dit o hem och övernattning. Men det vore förbaskatt kul om man tog sig ner. Att få stå där och heja på Date. Är ju mer speciellt i finalen än i deltävlingarna. Varenda vecka har jag suttit hemma typ. Men nu vill jag ner och heja live. Det är ju lixom "mina" grabbar det där :)
Det är synd att tåg ska vara så dyrt. Stina är oxå sugen på att åka ner. Sen är det ju stor efterfrågan på biljetter oxå eftersom det är final. Men dessa problem borde gå att lösa tycker jag. Hoppas i allafall.
Man skulle ha haft bil och körkort. Jag har bara halvt körkort (övningskör) och det kommer man inte långt på. Men peppar peppar. Håll alla tummar :)

Kolla in denna videon som är från i lördags.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0