Jag ska bara

Känner mig som rena rama Alfons Åberg här. Jag borde ha legat i sängen för 1 timme sedan men hela tiden kommer det *jag ska bara*.
Doc så ska jag lägga mig så fort jag har skrivit detta inlägg, det lovar jag. Men då har jag gett mig som straff att inte läsa nått innan jag ska sova.

Jag fick nyss en nervös känsla i magen. Jag har ingen aning om varför. är något på G att hända? Vem vet. Detta har hänt förr att jag känner en nervositet utan att veta varför och sen har det hänt saker. Både bra och dåliga. Men det betyder inte att det ska hända nått nu men man vet ju aldrig :P
Hoppas på nått bra i sånnafall men jag är inte bortskämd med sånt den senaste tiden :/

Måndag i morgon. Öööh idag menar jag. Snön har försvunnit så ungarna på jobbet lär ju vara ledsna. Förstår dem. Barn och snö är ju nått speciellt. Men den lär snart komma för att stanna och då stannar den länge tyvärr. Det är så när man bor bland pingviner ;)

Det är alltid lika kul att sitta och räkna igenom kommande räkningar och lön och sånt för att se hur det kommer gå. Eller nej det är inte så kul men det kan behövas :) Om jag har räknat rätt så ser det helt okej ut men man vet ju inte. Vissa räkningar kan vara högre än väntat ;) Men det borde funka ändå anser jag :) Skönt. Jag försöker att bli mer ekonomiskt. Har varit ganska duktig på det men alla har vi nån månad då det kan vara tjärvt. Man är inte mer än människa. Så jag hoppas mina beräkningar är någolunda för då funkar det bra :)

Nej nu väntar sängen

Nattelinatt
angelica
2009-11-09 @ 15:36:04
URL: http://thisisgelii.blogg.se/

sitter hemma å lyssnar massa:D hihi planerar lite för helgen. familjen åker till strängnes utan jag här hemma blir det dansbans fest. pappa sa att ja var tvungen att sitta hemma med hemtelefoenen å rösta :D haha dem ska ju till final:D

angelica
2009-11-09 @ 16:17:27
URL: http://thisisgelii.blogg.se/

hehe aah det är det jag ska göra. jag har ingen hem telefon hos mig :) så de va därför han tvinga mig att åka hem tll dem^^ haha

f e l i c i a
2009-11-10 @ 14:40:30
URL: http://spoortgirl.blogg.se/

bra blogg :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0