Mer flås

Oj vad jag flåsar då ;)

För det första så har detta inte varit min dag.
Ni vet hur det är när man e riktigt trött. Man kan bli känslomässigt instabil.
Mmm i morse var jag så trött så jag inte fick i mig frukost. Jag släpa mig till bussen. När jag skulle vänta på nästa buss i stan så gick jag in på kiosken för att köpa en drickyogurt. Jag gjorde aldrig det för där bland den så låg en stor död geting. Jag som e livrädd för dem vände. Fasten den var död. Tror det beror på hur trött jag var och känslomässigt gick det ej. Så jag satte mig hungrig på bussen. Vädret var hemskt. Och såklart så skulle vi vara ute på jobbet. Skulle bli första gången i år med regnstället. Tog fram regnjackan o regnbyxorna som jag förvarar på jobbet men vart var gummistövlarna. Jag var stensäker på att de skulle vara där. Det var de ej. Så jag fick bli blöt om fötterna. Det var kallt.
Sen till lunch (som jag längtade efter) så var det fiskpudding. Jag trodde jag skulle spy. Annars brukar jag försöka peta i mig en milimeter bit men denna gången gick inte ens det. Så det blev liiite rivna morötter, några ärter och ett halvt äpple till lunch. Ni kan ju gissa hur jag mådde i slutet av arbetsdagen. Plus att jag frös hela dagen.

Sen kunde jag inte åka hem heller eftersom det är onsdag. Jag fick i allafall middag innan som tur var.
Ja just det, min dörrmatta var stulen i morse.
Pappa hämtade mig efter junis, då följde jag med han på affären. Kunde lika gärna passa på att köpa mjök. Stina kommer ju i morgon och hon gillar mjölk. Hade ont i fötterna till på köpet och humöret var inte det bästa.
Detta kanske inte låter så hemskt men sure ni får gärna byta med mig så får vi se sen ;)
Värre att vara med om det är läsa om det, tro mig.

Nu har jag städat upp en del i mitt sovrum.
I morgon är det möte. Har ingen aning hur länge det kommer att vara.
Sen ska jag möta Stina vid tåget. Ska passa på att hämta ut biljetterna jag bokade via SJ´s hemsida oxå.
Strax efter 8 på lördag morgon så åker vi till Sundsvall och kommer hem strax innan 20.00 på kvällen och åker då direkt till dansen. Lördagen är ganska full med andra ord men jag ser fram emot den :)

Nu ska jag äta lite och sen måste jag sova så att jag inte är så trött på mötet i morgon



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0