Flås flås

Håller på och fixar i mitt rum. Känns som jag aldrig blir klar. Ska snart återgå dit. Ville bara sätta mig lite.

He he vad det åks fram o tillbaka. Men det blir Sebbe ändå. Ser väldigt mycket fram emot det. Har inte sett han på 2,5 år

Idag är det ett sånt väder som man typ inte orkar någonting. Verkligen passande nu när jag har mycket att göra ;)
Har varit ute i regnet en hel del idag. Jobbar man på förskola så gör man. Då kvittar det om det regnar eller ej. Bara att klä på barnen regnkläder osv och ut. Friskluft får man i allafall :)

Gud vad jag inte pallar den där nya snubben på radio rix. Men ändå lyssnar jag. Får stå ut när det är musik jag e ute efter.
Men men nu ska jag återgå. Blir en tidig kväll i kväll tänkte jag. Sova sova
Tiia
2009-05-27 @ 15:10:24
URL: http://hush.blogg.se/

Vilket datum vilken tid ska ni se han? Jag kanske kan hänga på?

Maja
2009-05-27 @ 21:10:23

Jag trodde han den nya på rix bara va vikarie först. Men det värkar ju inte så :S Jag tkr det är så himla irierande när han ska presentera rix topp 6 och kuveret (stavning) ska komma in. Mkt bättre med Miklo tkr jag :)

Sofia
2009-05-27 @ 22:54:43
URL: http://sayitloud.webblogg.se/

Oj, lite nyfiken på hur du fick en sådan snygg bakrund på bloggen? ;O




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0