Vad händer?

Vad händer o fötter?
Tja inte mycket. Jag mår bättre. Magen och illamåendet och alla andra sjukliga problem har blivit bättre. Skönt. Helt bra är jag inte men det går åt rätt håll.

Satt nyss och tänkte på hummern. Tjitt det är ju mars nu och i år blir det ingen resa :(
De senaste 2 åren har jag och hon åkt ner till skåne. Och det har varit runt mars har jag för mig.
Tiden rusar iväg ibland. Känns som det var nyligen som vi var ner och satt där och såg på "så ska det låta"
med Magnus Carlsson på tv och nästa dag var och såg musikalen Tarzan i Kristianstad. Året innan var det Aida. De som var med i de 2 musikalerna var verkligen grymt duktiga. Patrik tyckte inte jag var riktigt klok som åkte hela den vägen ner. Han döpte om mig till toker. Tja jag har aldrig påstått att jag är i mitt sinnes fulla bruk ;)

Sist jag såg hummern var i november. Då kände jag först inte igen henne.
Hon hade gått ner en hel del i vikt.
Är så stolt över henne. Eftersom vi ses så sällan så lär jag väll inte känna igen henne nästa gång heller ha ha. När nu det blir. Får hoppas hon kan få semester i slutet av maj. Vi pratatde om att hon skulle hälsa på här då.

Vi hade mysko väder här idag. Ena studen var det soligt o varmt. Sen försvann solen och det blev kallt. Sen började det storma. Blåste som fan. Sen blev det snöstorm. Plötsligt var det vindstilla och det snöa ingenting. Allt det där på bara nån timme. Jag nämnde det i radio idag när jag ringde in på rix topp 6. Slutade med att vi snackade om pingviner och isbjörnar. Såklart satte han det i sändning. Tack Miklo ;)
Välkommen till Östersund, där det går pingviner på gatorna :P

Eftersom jag inte fick bada i fred idag (det ringde o smsa en massa) så tror jag att jag lägger mig tidigare så jag kan koppla av med en bok. Stina ringde i allafall innan jag kröp ner i badkaret (hade bara fått av mig alla kläder). Men det hjälpte inte när andra var igång. Jag gav upp tillslut och släpa mig upp ur vattnet och svarade ha ha.

Nej ska kolla runt på lite fler sidor nu. Sen blir det sängen

// M



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0