Tick tack, förklaring och badet nästa

Blir mycket skrivande idag :) det är mina fingrar som vill ut och vandra ha ha.
Nu kan man tänka vad som helst.

Kan hända att det finns de som undrar varför jag bokade om biljetterna idag.
Var ju meningen att jag skulle åka via Stina.
Jo så här var det :) I morse fick jag sms av Stina att risken fanns att vi inte kunde bli hämtade i Hudik som planerat och om det blev så, så tänkte hon inte åka. Kan jag ju förstå men det betyder att jag inte skulle ta mig hem. Så vad göra? Nu fanns ju chansen att det ändå skulle gå men jag kunde inte bara sitta och vänta när det va sådan kort tid kvar :/. När Tiia fick veta att jag kanske inte skulle ta mig hem så sa hon att jag gärna fick sova där. Jag kom att tänka på att en av biljetterna som skulle bokas av faktiskt var en som jag kunde få tillbaka pengar på om jag bokade om den idag. I morgon skulle vara försent.
Så sagt o gjort så åkte jag till tågstationen idag och fixade det.

Tråkigt ja, hade varit kul att åka till Stina efteråt men nu var jag tvungen att ta det säkra före det osäkra.
Men hoppas hon ändå kan tänka sig att komma till Sundsvall om hon kan.
Men det märker vi på torsdag :) Inte detsamma utan henne.

Jag har en sådan längtan efter sommar idag. Undra om min sommar längtan har satt igång för att det har börjat pratas på jobbet om semester. Det har dykt upp en sommarlista som man ska fylla i hur man vill vara ledig i sommar. Sen när alla har fyllt i så får vi se vilka som kan få sina val. Jag har inte fyllt i än. Jag behöver få svar på ett mail först innan jag kan börja tänka i dessa banor.

Mutter jag gillar inte nya facebook. Känns som man missar en massa som skrivs och görs numera
Jag kan bläddra runt när jag har tråkigt och kan då hitta saker som polare har skrivit som jag totalt missat. Det hade jag inte gjort på den förra versionen. Har hört att även flera som jobbar med facebook är emot den nya versionen. Inte alla dåra för då skulle den inte fortsätta se ut så här men vissa av dem. Hmmm.

Ha ha såklart glömde jag att ringa körskolan idag. Jäkla guldfisk.
Har satt påminnelse på mobilen nu så att jag inte glömmer det i morgon.
Onsdag i morgon ja, den fullspäckade dagen i veckan. Då e man dötrött när man kommer hem på kvällen.

Nej nu tänkte jag besöka badkaret :)

Tjing



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0