Tjoflöjt

Haj haj people

Fick en fråga om jag har en bilddagbok eller något annat som ni kan följa. Jo jag har bilddagbok men den är bara för mina vänner :) Sen har jag en blogg med en vän som handlar om E.M.D. http://www.emdtour.blogg.se/
Men nått om mig har jag nog tyvärr inte. Så ni får nöja er med min blogg.

Idag kom solen. Fan vad nice. I o försig så var det bara varmt när den var framme men nu går det i allafall åt rätt håll.
Give us the real summer NOW!!

Hade avslutning med Junis i går. Jag hade verkligen ont o vad dötrött i går när jag kom hem.
Det var fullrulle hela dagen i går. Först jobbet och sen junis. Kom hem 22.00 typ, hade inte varit hemma på hela dagen. Först jobbet och sen direkt till junis. Höll på med junis i 3 dagar i rad till o med.
Men nu är det över. Junis har sommarlov.
Jag är utarbetad. Det krävs en hel del att hålla på med junis. Och sen har jag även mitt jobb.
Ja jag vet att jag hållit på med junis frivilligt men jag är en sådan som vill hjälpa. Jag får inte betalt i pengar. Min betalning är att få göra något för dessa barn. Och man sliter ut sig själv för att försöka att ge dem något.
Jag hoppas att jag har lyckats.
Men avslutningen blev lyckad i allafall (en hel del folk som kom som kände barnen). Jag fick vara med i pjäsen. Leka gubbe som ligger och sover på en gräsmatta. Det kom vi på först nån timme innan folket kom att det behövdes en gubbe så jag ställde upp.

Fick nyss ett komiskt mail från fröjdholmen. Mailade och frågade vilken tid Date börjar spela och när de slutar när de ska dit. Fick detta svar.

Dansen med Date börjar 21.00 och slutar 21.00. Ändras detta kommer det stå på hemsidan.
Antingen blir det en jäkligt kort dans eller en väldigt lång ;) Han må ju mena 21 - 01 :P
Annars hoppas jag på en väldigt lång dans ha ha.

Utarbetad föresten. Det hjälper inte att ha helg eller nån dag ledigt då och då. Nu behöver jag semester. Jag verkligen känner det. Men det är några veckor kvar men sen väntar 24 dagars semester. Ska bli skönt :)
Hoppas nu verkligen på bra väder i juli. Om 1 månad drar jag till Mikkis och hälsar på ( vi planerar bland annat att bada så sol tack). Har aldrig varit hem till henne. I sommar ska jag även ge mig in i drakens kula. Tur jag har Mikkis med mig.
Och Stockholm med Stina och lite andra saker :)

Nej nu ska jag fortsätta att lyssna på musik och sen väntar sängen.
Ska försöka koppla av med en bok. Jag tänker för mycket just nu så mitt huve är orkeslös. Ni vet hur det är :)

Natti på er :)

Mikkis
2009-06-18 @ 01:02:35
URL: http://musse83.blogg.se/

Fan du Majja snart e du här ja :D Hehehehe. Drakens kula du haha låter som vi behöver nån prins me oss som kan dräpa draken xD




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0