Men duktigt Maria

Jag vaknade i morse och kände mig som död. Såg på klockan att det var typ 5 minuter tills väckarklockan skulle ringa (Den stod på 7.15). Jag stängde av den och klickade på klockradion och lyssnade på rix morronzoo en stund. 7.30 lyckades jag ta mig ur sängen. Bussen skulle gå 8.00 så jag kunde inte ligga kvar. Som en zoombi gjorde jag mig i ording. Var för trött för frukost. Jag skyndade mig till bussen och ser att busshållsplatsen e tom. Måste vara första gången sedan det blev sommartid för bussarna. Tyckte det verkade mysko. Hade jag missat bussen? Näe det kunde jag inte ha gjort. Bussen var sen hmm. Jag upptäkte att jag inte alls stod på busshållsplatsen 8.00 utan 7.00 (bussen gick 7.15 tydligen, därför jag inte sett den). Jag hade sett fel på klockan alla gångerna jag hade tittat på den. Och eftersom det var helt fel tider så passade bussen inte in på 2an i stan så jag fick vänta på nästa buss i 30 min ungefär. Tror snubben brevid mig rökte hasch eller nått. Hans polare verkade lite mysko. Full? Kanske. 8.15 så kommer jag ingående på avdelningen (45 min för tidigt, kan ju tänka mig hur tidig jag blivit om bussarna hade stämt med varandra) och mina arbetskamrater såg en aningen förvånade ut ha ha. De satt och åt frukost och vid det här laget (efter lite illamående på bussen eftersom jag var så trött) var jag hungrig så då fick även jag i mig frukost.

Flera gånger idag har jag fått höra *Jag har hört talas om att försova sig men förtidiga sig?*
Ja ja jag vet, jag vet :) Bättre att komma för tidigt än försent ;)
Jag drog alltså iväg till jobbet 1 timme för tidigt i morse. Stod på busshållsplatsen 7.00 istället för 8.00
Duktigt Maria ;)
Mikkis
2009-06-23 @ 18:47:20
URL: http://musse83.blogg.se/

Hahahaha grattis!!! Vet hur de e men ja va nog värre fan när ja varit på läger me skolan i högstadiet o va vakebn i över 24 timmar. Kommer hem o somnar. Vaknar kl 8 på kvällen (20.00) o ja tror de e 8 på morgonen dagen därpå xD Snacka att mamma o pappa va chockade när ja rusade ut ur rummet o frågat varför de ej väkt mej då skolan börjar om 10 inuter o ja missat bussen sen länge xD Min dåvarande video visade ej 24 timmar utan 12 timmar xD Komiskt!!! Hahaha men då gissar ja att du sover gott ikväll då ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0